Blog Desactualitzat


ATENCIÓ - Aquest Blog ja no està actiu.


A partir d'ara ens trobareu a la nova pàgina de UGT Sopra Steria: http://ugt-cat.net/soprasteria/


UGT Informa #12/2016

Benvolgudes companyes, Benvolguts companys,

Us informem dels darrers temes d’interès sobre el nostre conveni,

Negociació del conveni

Us adjuntem l’últim comunicat de la part negociadora FeSMC-UGT sobre el conveni, en  el que queda palès que després de reprendre les negociacions, a instàncies de la UGT, les posicions són irreconciliables.
Després de diversos anys de negociació, CCOO ha decidit trencar la baralla i tornar a obrir la negociació des del principi. L'han tingut aturada durant un any sencer, i ara volen que siguin tornats a negociar tots els acords que ja havien estat presos fins a setembre de 2015, amb l’acord de les parts. Ja fa un any que la patronal va retirar les seves propostes més regressives, advertint que si s’ampliava la plataforma o hi havia noves propostes sindicals, ells també iniciarien la negociació des de zero.
Propera xerrada informativa
Properament us convocarem a una reunió informativa sobre la situació del conveni. Estem en contacte amb el company de la UGT que s’aseu a la taula de negociació del conveni a Madrid i que ens explicarà detalladament quina es la situació actual de la negociació.

Secció Sindical de la UGT Sopra Informàtica

 

Apreciadas compañeras, Apreciados compañeros,

Os informamos de los últimos temas de interés sobre nuestro convenio,

Negociación del convenio

Adjuntamos el último comunicado de la parte negociadora FeSMC-UGT sobre el convenio, en el que queda de manifiesto que después de retomar las negociaciones, a instancias de la UGT, las posiciones son irreconciliables.
Después de diversos años de negociación, CCOO ha decidido romper la baraja y volver a iniciar la negociación desde el principio. La han tenido parada durante todo un año, y ahora quieren que se vuelvan a negociar todos los acuerdos que ya se habían tomado hasta septiembre de 2015, con el acuerdo de las partes. Ya hace un año que la patronal retiró sus propuestas más regresivas, advirtiendo que si se ampliaba la plataforma o había nuevas propuestas sindicales, ellos también iniciarían la negociación desde cero.

Próxima charla informativa
Próximamente os convocaremos a una reunión informativa sobre la situación del convenio. Estamos en contacto con el compañero de UGT que se sienta a la mesa de negociación del convenio en Madrid y que nos explicará detalladamente cuál es la situación actual de la negociación.

Sección Sindical de la UGT Sopra Informática