Blog Desactualitzat


ATENCIÓ - Aquest Blog ja no està actiu.


A partir d'ara ens trobareu a la nova pàgina de UGT Sopra Steria: http://ugt-cat.net/soprasteria/


UGT Informa #13/2016


Benvolgudes companyes, Benvolguts companys,

Us informem dels darrers temes d’interès sobre UGT i sobre les properes eleccions a Sopra Steria,

Reestructuració d’UGT

Per la vostra informació, explicar-vos que la nostra organització, UGT, està inmersa en un procés important de reestructuració i renovació, amb la idea de que hi hagi més persones treballant a la base, pel dia a dia, donant resposta als treballadors que representem. 
S’ha produït una fusió de la nostra Federació (FeS, Federació de Serveis) amb la de Mobilitat i Consum, i ara es denomina Federació de Serveis, Mobilitat i Consum (FeSMC). El nostre sector continua englobat dins d’oficines.
Fa pocs dies ens vam reunir en assemblea general per escollir els nous membres que conformen la representació dins el Sindicat d’Oficines (inclou les TIC) i dins el Sector Financer, d’Assegurances i Oficines. Els candidats elegits de les diverses empreses del sector com HP, T-Systems i altres i en concret per Sopra Steria els elegits són:
-
Jordi Riera per al Comité Sectorial i al Congrés Sectorial Financer, d’Assegurances i d’Oficines i com a suplent Joaquim Suñé.
- Jordi Riera i Joaquim Suñé per la Conferència Congresual i a la Conferència Ordinaria del Sindicat d’Oficines i com suplent Lidia Esparraguera.
Això permetrà que tots plegats puguem fer les nostres aportacions, compartir idees i experiències, i estar més al dia de tot.

Properes eleccions sindicals
Ja sabeu que en qualsevol moment es convocaran les eleccions sindicals aquí a Sopra Steria, perquè ja fa quatre anys de les darreres i és el moment de renovar el comitè d’empresa.

A la Secció Sindical de la UGT ja fa temps que ens hem posat les piles i estem treballant per intentar aconseguir millores, vetllar pels drets de tothom, i ho fem en un equip ben avingut amb MOLT de diàleg. Pensem que així és la manera de fer les coses bé.

Ens calen persones com tu, amb ganes i idees, per incorporar-se a la nostra candidatura de la UGT per aquestes properes eleccions. Sí, ja sé què penses!: jo no en tinc ni idea, jo no tinc afiliació, ... No passa res, a l'equip cadascú aporta la seva part i entre tots es pot fer tot. Als annexos trobareu un document amb tota la informació per formar part de la candidatura.

Contacta'ns i en parlem una estona. La llista és oberta a tothom !

Secció Sindical de la UGT Sopra Informàtica

 

Apreciadas compañeras, Apreciados compañeros,

Os informamos de los últimos temas de interés sobre UGT y sobre las próximas elecciones en Sopra Steria,

Reestructuración de UGT
Para vuestra información, os explicamos que nuestra organización, UGT, está inmersa en un proceso importante de reestructuración y renovación, con la idea de que haya más personas trabajando en la base, para el día a día, dando respuesta a los trabajadores que representamos.

Se ha producido una fusión de nuestra Federación (FeS, Federación de Servicios) con la de Movilidad y Consumo, y ahora se denomina Federación de Servicios, Movilidad y Consumo (FeSMC). Nuestro sector continúa englobado dentro de oficinas.

Hace unos días nos reunimos en asamblea general para elegir a los nuevos miembros que conforman la representación dentro del Sindicato de Oficinas (incluye las TIC) y dentro del Sector Financiero, de Seguros y Oficinas. Los candidatos elegidos de las diversas empresas del sector como HP, T-Systems y otros y en concreto para Sopra Steria los elegidos son:
- Jordi Riera para el Comité Sectorial y el Congreso Sectorial Financiero, de Seguros y de Oficinas y como suplente Joaquín Suñé.
- Jordi Riera y Joaquim Suñé por la Conferencia Congresual y en la Conferencia Ordinaria del Sindicato de Oficinas y como suplente Lidia Esparraguera.

Esto permitirá que todos juntos podamos hacer nuestras aportaciones, compartir ideas y experiencias, y estar más al día de todo.

Próximas elecciones sindicales
Ya sabéis que en cualquier momento se convocarán las elecciones sindicales dentro de Sopra Steria, porque hace cuatro años de las últimas y es el momento de renovar el comité de empresa.

En la Sección Sindical de UGT ya hace tiempo que nos hemos puesto las pilas y estamos trabajando para intentar conseguir mejoras, velar por los derechos de todos, y lo hacemos en un equipo bien avenido con MUY de diálogo. Pensamos que así es la manera de hacer las cosas bien.

Necesitamos personas como tú, con ganas e ideas, para incorporarse a nuestra candidatura de UGT para estas próximas elecciones. Sí, ya sé lo que piensas !: yo no tengo ni idea, yo no tengo afiliación, ... No pasa nada, en el equipo cada uno aporta su parte y entre todos se puede hacer todo. En los anexos encontrarás un documento con toda la información para formar parte de la candidatura.

Contáctanos y hablamos un rato. La lista está abierta a todos!

Sección Sindical de la UGT Sopra Informática